Pomoc

  1. Podstawowe informacje o Teatr dla Was:
    1. Czym jest właściwie TDW?

      Podstawową misją jaką zespół portalu teatrdlawas.pl stawia przed sobą jest popularyzacja i animacja przestrzeni kulturalnej w Polsce. Coraz liczniejsze w naszym kraju instytucje kulturalne oferują swoim widzom bogaty repertuar, który jednak nie jest dostępny w przystępnej formie. Rozumiemy potrzeby widzów i dostrzegamy coraz większą popularność mediów społecznościowych i rolę Internetu w promocji nowych produkcji.

      TeatrDlaWas.pl to społecznościowy portal teatralny, na którym możemy znaleźć wszystkie informacje dotyczące teatrów, spektakli, a także aktorów. Co więcej, w sposób łatwy i przejrzysty sprawdzimy repertuary teatrów w swoim mieście. Natomiast już po wizycie w teatrze, możemy podzielić się z innymi swoją opinią na temat danego przedstawienia, komentując i oceniając je, co z kolei wpłynie na ranking danego spektaklu.

      Zaś dla tych, zainteresowanych karierą aktorską udostępniamy opisy i relacje z egzaminów do szkół teatralnych, a także listę ćwiczeń aktorskich, najnowszych castingów i warsztatów.

    2. Wygrałem nagrodę w konkursie. W jaki sposób zostanie ona do mnie dostarczona?

      Gratulujemy! Wkrótce skontaktuje się z Tobą nasz pracownik i ustali szczegóły odbioru nagrody.

    3. Gdzie mogę zgłosić niedziałający zwiastun lub inny materiał wideo?

      Niedziałające materiały wideo można zgłaszać wysyłając e-mail na adres pomoc@teatrdlawas.pl.

    4. Gdzie mogę zgłosić problem techniczny?

      Wszelkie problemy z funkcjonowaniem portalu prosimy zgłaszać na adres pomoc@teatrdlawas.pl.

  2. Twój profil i ustawienia
    1. Co zyskuję, będąc zarejestrowanym użytkownikiem?
      • Twój profil - tutaj możesz m.in. obserwować historię swojej aktywności
      • Nagrody w konkursach - będziesz mógł brać udział w super konkursach, w których rozdajemy atrakcyjne nagrody!
      • Możliwość komentowania oraz wystawiania opinii i ocen

      Wszystkie te możliwości są dostępne dla każdego zarejestrowanego użytkownika.

    2. Jak zmienić hasło?

      Po zalogowaniu się kliknij w "Zmiana hasła" - przycisk znajdujący się w górnym pasku po lewej stronie, pod informacjami o Twoim profilu. Teraz w rubryce "Hasło" należy wybrać "zmień". Zmieniając hasło, wypełniamy następujące pola:

      • aktualne hasło,
      • nowe hasło,
      • powtórz nowe hasło.

      Użytkownicy logujący się za pośrednictwem portalu facebook.com, nie mają możliwości zmiany hasła.

    3. W jaki sposób mogę dostać się na mój profil?

      Na profil wejdziesz, klikając w przycisk „Twoje konto” wyświetlany w prawym górnym rogu okna.

    4. Czy inni użytkownicy widzą mojego maila i adres IP?

      Inni użytkownicy nie widzą ani Twojego maila, ani adresu IP.

    5. Jak mogę zrezygnować z newslettera?

      Na dole każdej wiadomości zawierającej newslettera, znajduje się link, który po kliknięciu pozwala na zrezygnowanie z newslettera: „Aby zrezygnować z dalszej subskrypcji naciśnij link: "Anuluj Subskrypcję"

    6. Jak zrezygnować z konta na Teatr Dla Was?

      Należy przesłać informację pod tytułem "Rezygnacja z konta" na adres: pomoc@teatrdlawas.pl. Informacja musi być przesłana z adresu mailowego, który jest obecnie przypisany do konta na Teatr Dla Was. Rezygnacja z konta jest równoznaczna z rozwiązaniem umowy o świadczeniu usług drogą elektroniczną i usunięciem danych osobowych Użytkownika z bazy.

    7. W jaki sposób mogę zmienić swoją nazwę użytkownika?

      Niestety nie ma możliwości zmiany nazwy użytkownika wybranej podczas rejestracji.

    8. Chciałbym zresetować zapomniane hasło, ale nie mam już dostępu do maila przypisanego do konta. Co zrobić?

      W takim przypadku należy wysłać wiadomość z opisem problemu na adres pomoc@teatrdlawas.pl.

    9. Czy mogę edytować swoje głosy oddane na spektakle lub usunąć komentarze?

      Raz dodana ocena lub komentarz nie podlegają edycji. Jeśli problem jest złożony należy wysłać wiadomość z opisem problemu na adres pomoc@teatrdlawas.pl.

    10. Założyłem nowe konto, jednak wciąż nie dostałem linku aktywacyjnego. Co robić?

      Należy upewnić się, że wiadomość z linkiem aktywacyjnym nie trafiła do spamu lub nie została przechwycona przez programy filtrujące pocztę. Pomocny może być także kontakt z administratorem poczty. Jeśli żadne z wymienionych działań nie odniesie skutku, prosimy o zgłoszenie problemu na adres pomoc@teatrdlawas.pl.

  3. Społeczność
    1. Inny użytkownik łamie regulamin forum. Gdzie mogę to zgłosić?

      Naruszenie zasad forum można zgłosić za pomocą przycisku "zgłoś nadużycie", umieszczonego pod każdą wypowiedzią.

    2. Jak edytować lub usunąć własną wypowiedź?

      Użytkownik nie ma możliwości usunięcia własnej wypowiedzi.

    3. Kto może obserwować moje głosy?

      Informacje o Twojej aktywności są dostępne dla wszystkich zalogowanych użytkowników.